Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Θα είσαι πάντα εδώ ...


του Ηλία Αλεξανδρή

Φίλε, συναγωνιστή και συνοδοιπόρε, 

Έχουμε πει τόσα πολλά και πάντα μου έλεγες πόσο σπουδαίο είναι να μπορεί κανείς να πει πολλά με λίγα λόγια ... κάτι που πρώτα έκανες εσύ. Αγαπούσες πάντα πιο πολύ τις πράξεις και έβρισκες αξία στα λόγια που μπορούν πάντα να οδηγήσουν σε πράξεις ... 

Και τώρα που ξέρω πως πια δεν θα μπορείς να είσαι δίπλα μας, είναι που καταλαβαίνω πιο πολύ όσα μου έλεγες σε εκείνα τα τηλεφωνήματα σου μετά τα μεσάνυχτα, που μοιραζόσουν την αγωνία σου και την ανησυχία σου για όσα συμβαίνουν τα τελευταία 7 χρόνια στην πατρίδα μας ... 

Σήμερα που ο Ουρανός σε κέρδισε και εμείς σε στερηθήκαμε, βλέπω ξεκάθαρα πόσο σπουδαίες ήταν αυτές οι συζητήσεις μας ...

Γιατί είμαι βέβαιος, σε αντίθεση με ότι η καρδιά μου νιώθεί, ότι θα είσαι για πάντα εδώ ... 

Θα είσαι πάντα εδώ, κάθε φορά που θα προσπαθώ να ερμηνεύσω πολιτικά όσα συμβαίνουν και θα ανατρέχω στην πάντα ξεκάθαρη και κοφτερή σου σκέψη ... 

Θα είσαι πάντα εδώ, κάθε φορά που θα θυμάμαι ότι τα πράγματα δεν είναι ποτέ όσα μόνο βλέπει ή "μαθαίνει" κανείς, αλλά μια πολυεπίπεδη πραγματικότητα, με πολλές οπτικές γωνίες που όχι μόνο δεν πρέπει να αγνοούμε ... αλλά - το σπουδαιότερο - θα πρέπει να ανακαλύπτουμε από ποιές να κοιτάξουμε για να μην πέσουμε σε πλάνες ... 

Θα είσαι πάντα εδώ, κάθε φορά που θα μου λείπει το αιχμηρό σου χιούμορ και θα καταφεύγω στον αυτοσαρκασμό για να προσγειώσω την κάθε προσωπική μου υπέρβαση στον ρεαλισμό ... 

Θα είσαι πάντα εδώ, κάθε φορά που θα προσπαθώ να ενθαρρύνω με τις δικές μου πράξεις τους συναγωνιστές μας. 

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που θα χαμογελώ αψηφώντας τον κίνδυνο και θα νικώ τον φόβο αναζητώντας ένα μόνο βλέμμα στους συναγωνιστές μας. 

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που θα αγωνίζομαι για όσα με πάθος μου λεγες για το δίκιο, την δημοκρατία, την πατρίδα και την λευτεριά ...

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε στιγμή που θα θυμάμαι τον θαυμασμό μου για αυτό τον μοναδικό συνδυασμό εμπειρίας, γνώσης και εφηβικής ορμής που σε έκανε να μοιάζεις ο πιο νέος από όλους μας ...

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που θα ξεπερνώ το προσωπικό εγώ μου αποζητώντας την αλήθεια και την δύναμη στην ενότητα του εμείς. 

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που θα συναντώ την περηφάνεια, την ευγένεια, την καλοσύνη και την ανθρωπιά σε αυτό τον σπουδαίο λαό που τόσο αγαπούσες. 

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που θα καταφέρνω να ξεπερνώ τις συκοφαντίες και τα ψέματα όλων των "Δήθεν" απλά με το παράδειγμα σου. 

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που θα ανακαλύπτω στις σκέψεις και τα λόγια των συναγωνιστών μας όσα μοιράστηκες μαζί μας με τόση γενναιοδωρία και θέρμη. 

Θα είσαι πάντα εδώ, κάθε φορά που θα αναζητώ την απλότητα στις λέξεις και τις πράξεις. 

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που οι πράξεις μας θα ξεπερνούν τα λόγια μας ...

Θα είσαι πάντα εδώ κάθε φορά που θα νικάμε, θα είσαι εδώ μαζί μας όταν ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ !


* Αφιερωμένο στον φίλο, συναγωνιστή και συνοδοιπόρο μας Μανώλη Κλαμπατσέα που έφυγε αλλά θα μας συντροφεύει για πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...